Udržateľnosť projektu

 obr.1                  

Vypracované pracovné listy a prezentácie sa využívajú naďalej vo všetkých predmetových komisiách. Učitelia s nimi pracujú v elektronickej i tlačenej forme. Pracovné listy používajú vyučujúci hlavne pri opakovaní tematických celkov. Takéto skúšanie zabezpečuje primeranú náročnosť, žiaci sa učia čítať zadané úlohy s porozumením. 

Významné miesto v týchto učebných textoch majú problémové úlohy. Umožňujú žiakom zaoberať sa riešením problémov založenom na vymedzení a rozbore problému, tvorbe a výbere možných riešení a vlastnom riešení.

obr.2   obr. 3

Nakoľko je naša škola vybavená dostupnou IKT technikou v triedach, vyučujúci majú možnosť si hodinu pripraviť zaujímavo a učivo predniesť žiakom názornou formou. Používanie vytvorených prezentácií a sekvencií  umožňuje vyučujúcim na vyučovacích hodinách uplatňovať inovatívne a aktivizujúce metódy vyučovania.

obr.4  obr. 5

Takýto spôsob vyučovania zabezpečuje zvýšenie záujmu  žiakov o preberanú tému. Prínosom tejto práce je nadobudnutie zručností žiakov pri práci s PC technikou, spájanie vedomostí získaných na jednotlivých odborných predmetoch, možnosť používania nových, moderných foriem vyučovania, kreativitu učiteľov aj žiakov.

obr. 6  obr. 7

Poznatky zo školení Autodesk inventor, Haidenhein, Sinumerik , Orcad využíva naďalej vo vyučovacom procese 21 pedagigických pracovníkov.Získané poznatky  prenášajú vhodnými formami  na žiakov. Výber inovatívnych  metód vo výchovno – vzdelávacom procese zvyšuje záujem študentov o získanie nových vedomostí a zručností.

obr. 8  obr.10